Gratis aanvragen!

5, 6 &7 juli

In deze mini cursus leer je over kleuren, compositie en hoe je een persoonlijke tekst maakt die alleen voor jou dat speciale gevoel oproept.

 

Ontdek bijvoorbeeld:

– Wat de mooiste kleurcombinaties zijn en wanneer je kiest voor complementaire kleuren,
– Hoe je een collage opbouwt zonder dat het chaotisch wordt
– Hoe je er alles in krijgt zonder dat het chaotisch wordt
– Welke afbeeldingen je gebruikt op welke plek
– Hoe je ervoor zorgt dat de aandacht bijvoorbeeld naar een quote gaat
– Hoe je rust creëert
– Hoe je jouw gevoel omzet naar een collage
– Hoe je 1 geheel krijgt zonder dat het saai of eentonig wordt
– Hoe je een quote maakt die echt bij je past. Die blijft hangen en je raakt in je gevoel

Met al deze vragen (en meer) gaan we aan de slag.

Allerlei prachtige uitspraken en quotes van beroemde personen zoals:

– Oprah Winfrey
– Albert Einstein
– Nelson Mandela
– Frank Sinatra
– Marilyn Monroe
– Mahatma Gandi
– Moeder Teresa

Als ik die tips eerder had gehad dan zou dat heel fijn zijn geweest.

Je krijgt bijvoorbeeld antwoord op:

  • wat is een Art Journal?
  • welke lijm moet je gebruiken?
  • welke technieken zijn er?
  • wat doe je als het even niet lukt?
  • waar haal je inspiratie vandaan?
  • handige tips om snel iets moois te maken

Met veel zorg en liefde samengesteld!

Bekijk de lijst met materialen die ik vaak gebruik. Welke stempels ik gebruik en welke stiften, lijm, pennen etc.

Wat een enorme inspiratiebron voor mij was zijn de websites die ook in deze lijst staan.

Naast al de digitale inspiratie zijn er ook boeken waar je lekker in kunt duiken om weg te dromen en de creativiteit “aan” te zetten.

17 Quotes om je kracht en rust te geven

17 QUOTES voor jou!

Een e-book(je) vol met Quotes die ik gemaakt heb voor mezelf en voor familie, vrienden en kennissen.

Omdat ik weet dat het soms moeilijk is om te beginnen geef ik je mijn quotes. Je mag ze namaken, als inspiratie gebruiken of uitprinten.

 

Het e-book is een PDF dus je kunt

ze printen en overal ophangen.

Soms kan je twijfelen of je een burn-out hebt of last hebt van stress.

Informatie en kennis is de 1e stap!

Als je meer weet over de symptomen dan kan je op tijd reageren en een burn-out voorkomen. Voorkomen is beter dan genezen.

Een flinke burn-out kan zomaar 2 jaar duren.